YouTube TV streaming service

 



همه YouTube را می شناسند، اما YouTube TV بسیار متفاوت است. این بیشتر شبیه یک اشتراک کابلی نسبت به سایر سرویس‌های پخش، با کانال‌های زنده و پخش بر اساس تقاضا عمل می‌کند. مجموعه کانال ها شامل TNT، MTV، Comedy Central، TBS، Nickelodeon، ABC، NBC، CBS، Fox، BET و PBS در اکثر بازارها است. کانال‌های تلویزیونی زیادی وجود دارند که رویدادهای ورزشی را به صورت زنده نشان می‌دهند، و Showtime و HBO را می‌توان به اشتراک‌ها اضافه کرد تا گزینه‌ها را انبوه نشان دهد. از فناوری DVR ابری با فضای ذخیره سازی نامحدود استفاده می کند. تمرکز YouTube TV بر روی این کانال‌ها، آن را به گزینه‌ای جذاب برای افرادی تبدیل می‌کند که می‌خواهند با حفظ تجربه کابل، «سیم را قطع کنند». 

 بازیابی اطلاعات گوشی اندروید با کامپیوتر (نرم افزار DroidKit)

آنچه در YouTube TV پرطرفدار است: YouTube چیز زیادی در زمینه برنامه‌نویسی اصلی ارائه نمی‌کند. اما شما اساساً تمام تلویزیون های کانال های کابلی، MTV، Comedy Central، PBS و Nickelodeon را دریافت می کنید. فیلم‌ها می‌آیند و می‌روند، برخی از آنها با هزینه‌ای اضافه بر اشتراک ماهانه، اما کانال فیلم‌های کلاسیک Turner گنجانده شده است. اپلیکیشن ضبط مکالمه در آیفون

کانوپی

Kanopy یک سرویس پخش زیر رادار است که بسته به اینکه آیا کتابخانه یا دانشگاه در Kanopy ثبت نام کرده‌اند، برای اکثر افراد دارای کارت کتابخانه و اکثر دانشجویان و اساتید دانشگاه در دسترس است. این سرویس بر روی فیلم‌ها و مستندها تمرکز دارد و در حال حاضر مجموعه‌ای ستارگان از A24، Bleecker Street، Paramount، PBS، Criterion، HBO Documentary Films و Samuel Goldwyn Films ارائه می‌کند. شما می توانید حداکثر 10 فیلم در ماه تماشا کنید.

آنچه در Kanopy پرطرفدار است: آهنگ های A24 مانند "Moonlight"، "Lady Bird" و "Hereditary". کلاسیک هایی مانند «محله چینی ها»، «روزی روزگاری در غرب» و «هارولد و ماد». فیلم‌های آرتهاوس مانند «جادوگر عشق»، «بوی او» و «دو عاشق». مستندهایی مانند «من سیاه پوست تو نیستم»، «پاریس می سوزد» و «من در تاریکی خواهم رفت». و فیلم های خارجی کلاسیک و جدید مانند "در حال و هوای عشق"، "Beanpole"، "آغوش مار"، "ایدا" و "دندان سگ". 

وبلاگ ساز فارسی

Comments

Popular posts from this blog

This is not a burial, it is a resurrection

Introducing historical action movies

Essential travel tips: the best and most practical