Essential travel tips: the best and most practical

 



پول نقد و کارت اعتباری/دبیت اضافی را با خود ببرید

به یاد داشته باشید که هنگام سفر، همیشه خوب است که برای بدترین اتفاقات آماده باشید. در طول سفر ممکن است هر اتفاقی بیفتد، ممکن است همه چیز اشتباه پیش برود و شما باید آماده باشید.

به این ترتیب، همیشه مطمئن شوید که با کارت های نقدی و اعتباری خود همراه با پول نقد سفر کنید. مهم است که هر دو گزینه را در دست داشته باشید زیرا بسته به جایی که سفر می کنید، یک گزینه ممکن است کار کند در حالی که گزینه دیگر ممکن است نه.

 ساخت وبلاگ

به عنوان مثال، اگر در یک شهر خاص هستید، برخی از مناطق مانند مراکز خرید و رستوران‌های بزرگ ممکن است کارت را بپذیرند در حالی که بازارها و بازارها و غیره فقط پول نقد می‌پذیرند.

هرگز این اشتباه را نکنید که گزینه های خود را فقط به یکی از این دو محدود کنید.

 به بانک خود اطلاع دهید که در حال سفر هستید

همیشه ایده خوبی است که به بانک خود اطلاع دهید که قصد سفر دارید و تاریخ سفر خود را به آنها بگویید. این مهم است زیرا ممکن است کارت ATM یا کارت نقدی شما در یک کشور خارجی کار نکند مگر اینکه بانک شما اجازه دهد.

 وبلاگ ساز رایگان

اگر پول نقد زودتر از آنچه انتظار دارید تمام شود و کارت نقدی شما از کار کردن امتناع کند، ممکن است در شرایط بسیار سختی قرار بگیرید. بنابراین مطمئن شوید که این فرآیندهای فنی را قبل از سفر مرتب کنید تا از هر گونه ناراحتی در طول سفر جلوگیری کنید. 

III- نکات بسته بندی برای سفر

پک لایت

وقتی به سفر می روید، منطقی است که تا جایی که می توانید بسته بندی کنید. هر چه چیزهای بیشتری با خود حمل کنید، احتمالاً چیزهای ناخوشایندتری برای شما به همراه خواهند داشت.

فرض کنید سفر شما شامل بازدید از تعدادی شهر یا حتی کشورها است. هرچه وسایل کمتری با خود حمل کنید، مانور دادن و حرکت کردن برایتان آسان تر خواهد بود. 

 

Comments

Popular posts from this blog

This is not a burial, it is a resurrection

Introducing historical action movies